Samverka med oss!

Vill Ni vara med och bidra till att elever från grund- och gymnasieskolan ska kunna få tillgång till experimentverksamhet i Vattenhallen – ett besök som är menat att stimulera deras intresse för teknik- och naturvetenskap – då kan Ni bidra till verksamheten till exempel genom:

• medel till ett speciellt experiment.
  • medel till lärar/forskarstipendier för att bereda olika verksamhetsområden
  • möjlighet att medverka till utveckling av nya experiment.
  • medel till temautställningar.
  • donation av utrustning eller material (datorer, bildskärmar, böcker, lödkolvar, möbler etc.).
  • medverkan i att utveckla experiment utifrån ett önskat område.

Exponering

Hur kommer det att synas att vårt företag sponsrar Vattenhallen?

• Alla företag exponeras på Vattenhallens webbsida och i broschyrer som beskriver Vattenhallens verksamhet.
  • Företaget exponeras på bildskärmar inne i Vattenhallen.
  • Om man valt att sponsra ett speciellt experiment kommer företagets namn att finnas i nära anslutning till experimentet.
  • Som sponsrande företag ingår man i ett nätverk där kontaktvägarna till forskare och forskningsområden inom universitetet kan erbjudas.

Vattenhallen – Samverkan

Kontaktformulär samverkan

*obligatoriska fält

Obs! när alla obligatoriska fält är ifyllda så kommer du till en sida som bekräftar att mejlet har gått iväg!

När du skickar e-post till Lunds universitet behandlar vi dina personuppgifter i enlighet med gällande lagstiftning. Mer om hur dina personuppgifter behandlas hittar du på Lunds universitets webbplats. (ny flik)

Stöd Vattenhallen Science Center broschyr (pdf 60 kB, ny flik).

Öppna en pdf som endast text: Stöd Vattenhallen Science Center (pdf 21 kB, ny flik).

För att få mer information om hur ni kan stödja verksamheter vid Lunds universitet kan du läsa vidare på Lunds universitets sida om kultur och mötesplatser (ny flik).

Johan Gren

Projektkoordinator samverkan